EVDE / ONLİNE PSİKOLOG HİZMETİ

Evde Psikolog Hizmeti Gerçek ihtiyaçları olan fiziksel rahatsızlık nedeniyle dışarı çıkamayan ve psikolojik destek almak isteyen kişilere evde psikolojik destek verilmesidir.

Aynı şekilde merkezimiz, çeşitli nedenlerle ciddi sosyal iletişim sorunları yaşayan kişilere, özellikle tedavinin erken evrelerinde evde psikolojik destek almaları için hizmet vermektedir.

Detaylı bilgi ve randevu için arayabilirsiniz.

Nerde olursanız olun ihtiyaç duyduğunuzda yanınızdayız.

Hızlı Evde Psikolog Başvurusu

Güvenilir Evde Psikolog Hizmetleri

Evde Psikolog Hizmeti ile Psikoloğumuz ev ziyareti yaparak veya görüntülü muayene ile, hastalıkla gelen depresyon ile mücadele eden kişilere, terminal dönem hastalara ve bakım sürecinden dolayı tükenmişlik yaşayan yakınlarına ve doğum sonrası duygu durum değişikliği yaşayan annelere yardımcı olmaktadır.

Evde Psikolog Hizmetlerinden Kimler Yararlanabilir?

Psikolojik Danışmanlık Hizmeti

Kronik hastalıklarda hasta için psikolojik destek

Hasta yakınlarına yönelik psikolojik destek

Çocuk ve ergen psikolojik desteği

Yas sürecinde psikolojik destek

Bariatrik Cerrahi Gerekmeksinizin Beslenme Tedavisi

Korku ve kaygı durumlarında psikolojik destek

Sağlık kuruluşuna gidemeyen, ulaşımda sorun yaşayan veya herhangi bir nedenden dolayı evinde psikolof desteği almak isteyen hastalarımızın; değerlendirmeleri, tetkik ve takip hizmetlerini sağlamak amacı ile psikologlarımız kişilerin bulundukları yerde ziyaret etmektedir.

Online Psikolog ilehemen online terapi alabilirsiniz!

Türkiye’nin alanında uzman psikologları ile mutlu olan danışanların arasına katılın!

ONLİNE PSİKOLOG / PSİKOLOJİK DANIŞMANLIK HİZMETİ

EVDE / ONLİNE PSİKOLOG HİZMETİ

Kendine zaman ayırma isteği, yoğun iş temposu gibi konular online psİkolojik danışmanlık hizmetini popüler hale getirdi. Ayrıca yaşadığı yerde Psikolog olmayan ya da yurt dışında yaşayıp Türk Psikologlarla çalışmak isteyen kişiler için de online Psikolog bir çözüm sunmaktadır.

Sen Neredeysen Psikoloğun Orda

7/24 Destek Hattımızı Arayarak Bilgi Alabilirsiniz.

Evde Bakım Hizmetlerinde Doktor,  Fizyoterapist, Diyetisyen, Psikolog ve Evde Bakıcı personelimiz bir telefon uzağınızdadır.

En çok ihtiyaç duyduğunuz yerde ve zamanda anında bakım.

EVDE PSİKOLOG ÜCRETLERİ

İLK SEANS ÜCRETSİZ KAPANYASI

Evinize gelip ücretsiz muayene ediyoruz

7 gün 24 saat boyunca kesintisiz olarak hizmet veren firmamız Sağlık Bakanlığı tarafından onaylı diplomalı Uzman Psikolog tarafından her türlü sağlık kurallarına uygun hizmet vermektedir.

Her türlü teçhizata sahip olan Medical Fizyo Psikolog hizmeti ücretleri firmamızda çok daha uygun olmaktadır. Fiyatlar bireyin sağlık durumu, aldığı hizmet süresi ya da başka durumlara göre daha farklı olmaktadır.

Sık sorulan sorular -S.S.S

Evde Psikolog Ücretleri

Her türlü teçhizata sahip olan Medical Fizyo Psikolog Danışmanlık hizmeti ücretleri firmamızda çok daha uygun olmaktadır. Fiyatlar bireyin sağlık durumu, aldığı hizmet süresi ya da başka durumlara göre daha farklı olmaktadır.

Evde Psikolog Seansları Ne Kadar Sürer?

Evde Psikolog seans süreleri  kişiye ve hastalığa göre değişebilmektedir.

Akşam saatlerinde hizmet veriyor musunuz?
Haftanın 7 günü, saat 23.00’ye kadar hizmet vermekteyiz.

Hangi bölgelere hizmet veriyorsunuz?

Hizmet Bölgelerimiz

kısmından detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz.